03 August 2010

Hampir RM9,000 Dikumpulkan Untuk Tabung DMP Maran
Selasa, 03 Ogos 2010 15:01
Dewan Muslimat Pas (DMP) Kawasan Maran telah menganjurkan Hi-Tea Amal yang berlansung pada 31 Jul 2010 yang lepas dan berjaya menjual hampir 300 keping tiket yang bernilai RM 30 sekeping.
Jamuan Amal ini diadakan adalah bertujuan untuk mengumpul dana bagi menampung pelbagai aktiviti-aktiviti yang dianjurkan oleh DMP. Dengan sumber kewangan yang mencukupi, DMP mampu turun ke akar umbi bagi membantu dan mendalami masalah yang dihadapi oleh masyarakat Maran.

Ustazah Azizah Khatib Mat yang merupakan Ketua Dewan Muslimat Pas Kawasan Maran menyarankan agar semua muslimat melipatgandakan usaha dan pengorbanan untuk membantu Pas dalam menjaga kebajikan dan menyelesaikan masalah masyarakat setempat tanpa mengira fahaman politik dan perkauman.

MaranDaily mengucapkan syabas dan tahniah kepada Pimpinan DMP dan sesiapa sahaja yang terlibat samada secara lansung atau sebalik tabir dalam menjayakan Jamuan Amal tersebut. Semoga DMP Maran mampu mengoyangkan kedudukan Wanita UMNO yang semakin tidak diterima oleh masyarakat sekeliling sekarang.

.

.

...terus mencari nur ilahi... . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates