24 November 2010

Assalamualaikum warahmatullah....
Posting santai petang ini...sedangkan apa sahabat-sahabat saya sedang buat sekarang? Roomate saya di kampus sedang studi...:)
Studi....studi.....atau istilah lain mentelaah buku....
Dah sampai waktu kemuncak kursus saya...peperiksaan bakal tiba 1 dan 2 hb Dis nanti...beberapa hari lagi....
 Saya? :) Of course sedang menatap laptop ini...rehat la sekejap...tadi saya studi juga, tapi mata saya penat, otak juga :)

Terasa agak lama meninggalkan peperiksaan akademik ni...di sekolah saya yang menanda kertas periksa murid-murid saya...tak sukar dan susah berbanding saya yg menjawabnya...walau apapun istilah dan ayat saya, peperiksaan kali ini begitu penting dan mustahak bagi saya...juga sahabat-sahabat saya...habis dan tamatnya peperiksaan nanti,bermakna bermula episod baru dalam hidup saya...bergelar pendidik yang bertauliah la..:) namun bukan itu matlamat utama saya, ke sekolah sudah tentu tanggungjawab saya...bermakna saya akan terus dan terus mara di bidang pendidikan...seperti membaca modul Ilmu Pendidikan...seronok dan kekadang saya berkhayal di dalamnya...:) terasa sungguh seronok..

Ok, saya terpaksa menamatkan tulisan ini...posting tanpa susunan...doakan kejayaan kami semua :)

.

.

...terus mencari nur ilahi... . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates