03 January 2016 0 comments

Salam Tahun Baharu Masehi 2016

Assalamualaikum ukhti yang sayangi..

Tirai 2015 dah nak tutup, 2016 dah nak sampai...smg kekhilafan dan dosa di 2015 terus kita lupakan dan lupuskan dgn istighfar dan taubat..dan semangat juang yg berkobar-kobar dan cita-cita yg tersemat akan terus semarak di 2016..kita semua masing2 dah kembali ke destinasi masing2.medan ilmu dan kutub khanah juga medan menimba pengalaman dan mengutip mutiara berharga buat bekalan masa hadapan.Jangan lupa di medan itu juga kita akan mendidik jiwa kita dan mentarbiah.juga mengajak sesiapa di sekeliling kita utk kita islah dan dakwah. Ingatlah hidup dan mati kita kerana Allah, juga tugas dan amanah utk ummah.Jangan biarkan sehari berlalu tanpa memikirkan tentang agama ini dan ummah.
Diri ini juga masih terus di sini.Menimba sebuah pengalaman mendidik jiwa2 muda ke arah mengenal Rabb yg Esa. Doakan semoga diri ini terus kuat dan Istiqamah di jalan perjuangan menuju Ilahi.
Terima kasih atas sebuah ukhuwwah. Smg ukhuwwah fillah ini hingga ke jannah.Pohon kemaafan atas kekhilafan diri ini.Andai tersalah kata juga bicara,terkata dan tercerca, mohon halal segalanya.
Sekian sebuah madah berhelah, semoga hidup kita semua dalam pimpinan dan rahmat Allah.

Salam sayang lillah,
UmmuAufa
Hati Besi

.

.